Thursday, November 26, 2009

Rehlah 13/11/2009

Bismillahirahmanirahim....

alhamdulillah pada 14/10/09 lujnah kharijii dibawah org PRS telah mengadakan rehlah+da'wah(ReDha) di hutan bandar mutiara rini.(sori lambat). seramai 25+ peserta telah menghadiri program. amat menyedihkan (???) bbrp orang peserta yang sepatutnya hadir tidak hadir atas alasa2 tertentu. tapi tak pe.....


mungkin pada zahirnya program ini bermula pada 14 nov sebenarnya program ini telah bermula pada malam sebelumnya. pada malam tersebut peserta yang terdiri daripada PRS f3 & f4 telah di sajikan dengan pengisian yang diberikan oleh ustaz Abdul Rahman. apabila ustaz memulakan pengisianya, secara tak langsung peperangan bermula dianta mns dan syaitan a.k.a tidur. ade yang tewas, ade juge yang menang. adat peperangan. beruntunglaha mereka yang menang. selesai shj sajian pertama, maka datanlah pula pencuci mulut penambah selera yang telah di sajikan oleh abg f5. mereka telah menyajikan kami dengan nasihat hot n spicy lagi bermakna kepada kami generasi pelapis.( just kidding, jgn marah ye). semoga dengan nasihat itu dapat memberi impak yang besar kpd da'wah di sekolah...thnks...

seperti yang dirancang, pada pagi itu kami bangun qiam dlm pukul 5 kot. malang x berbau, hanya bbrp orang shj yang menang dlm pertarungan menentang nafsu tidur..huh...qiam diteruskan.

selesai shj ma'thurat, rohani kami dihidangkan sekali lagi dengan kuliah subuh ustaz. alhamdulillah semua menang dengan syaitan.

DI HUTAN BANDAR


menunggu...bdk2 lain

=.=
|
__



guru MPP bersama MPP. ketua dan timbalan ketua pelajar.

hmm...

2+3=5









unlucky, someone kick the the ball in to the lake. not him in the picture someone else. he just trying to save the ball by watching...

gaye 10/10

pak cik Roslan(ammar g11) memberi taklimat macam mana nak edarkan risalah to non muslim.
Berbekalkan 2 pempelet dan sekeping CD kami berpecah berpasangan. f4 dan f3. secara tak langsung timbul pelbagai cara untuk memancing non muslim ni. ade yang berjoging sampai mandi peluh, ade yang buat-buat tak tahu kawad(padahal staff sarjan) dan dll. seronok juga dapat pengalaman macam ni. ini adalah kami pertama kami menyebarkan risalah. thanks pak cik...



lets the challenge begin


ust Iswan



huhuh...

syihan the HEAD student



just like kampung boy...

ust Omar





diharapkan dengan selesai sudah program ini dapat meningkatkan tahap ukhuwah diantara kita supaya dapat memecut bersama-sama.













7 comments:

MhMn said...

Prog yg best..
Tahniah kpd AJK2 Rehlah..
Rugi sper yg xdtg 2..
Hehehe..

+akufobia+ said...

alaa.tak ajak.haha.

ammar93 said...

to mhmn: x sdr diri...huhu

to akufobia: nak ajak tapi...

x-prs said...

hai..rehlah nih memang utk prs banin je eh??

ammar93 said...

x de lah...prs banat jer...sori x de gambar banat...x de orang bagi gambarnya...ni pon spontan...

ammar93 said...

sape2 nk tambah ape2 dgn sgl hormat dipersilakan...

Anonymous said...

rasanya,program dan xtvt sama..cuma gmbrnya yg berbeza...gmbr banat tentu ada pada banat...pada ustzh zunainah pun ada....